måndag 14 november 2011

Dessa busiga små pojkar


Igår morse, på Fars dag, kom Elias in till oss och sa: titta vad Oliver gör. Då såg jag att Elias var målad i ansiktet. Sprang ut till deras rum och upptäckte Oliver med en röd spritpenna!!! De hade målat (Elias erkände sen att han också gjort det) överallt, på väggarna, mattan, leksaker lådor, fönster och sig själva med denna röda färg. Trodde jag skulle bli tokig. Fick snabbt fart i alla fall och började skrubba. Det mesta blev bra, lite röda rester finns ju här och där men de får sparas som minne ;-) Mitt i allt detta glömde jag ju fota, retar ihjäl mig. Hade varit kul att ha bild på det.
Först blev man ju vansinnig men sen bara skrattade vi åt det. Det roliga är att det är alltid Oliver som startar bus och Elias hänger på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar