fredag 4 februari 2011

Återigen fredag och mys

Då var det Fredag igen och denna kväll gick vi och la barnen innan vi åt denna goda måltid. Åt i lugn och ro samtidigt som vi såg Let´s dance. Till och med Fredrik verkade road av programmet ikväll ;-). Det blev marinerad carpaccio med parmesan och ruccola, fantastiskt gott!

Det var vi värda efter ytterligare en vecka med sjuka barn (som fredrik tagit hand om). Oliver är på sluttampen av pencillinen mot hans öroninflammation så han börjar bli bättre....men igår kom en överraskning till....Elias hade feber efter han kom från dagis och har haft hög feber även idag. Han är jätteförkyld och röd i ögat..grrrrr! Jag blir tokig på detta. När ska det ta slut?? Nu har de varit sjuka från och till sen jul. Oliver har fortfarande inte varit en heldag på dagis och Fredrik har knappt jobbat.

Som tur är har Fredrik vabbat och jag har fått jobba in mig lite i Hm-världen igen, vilket är riktigt roligt. Har verkligen behövt komma ut bland människor och fått känna att jag längtar hem efter mina barn.



Saknade lite ljus i fönstret när ljusstaken försvann
efter jul och blev så glad när jag hittade denna fina lampa
på ellos.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar