söndag 9 januari 2011

Tiden går....

Tänk, vad tiden går fort. Nu är det snart 3 år sen jag gick hem från jobb och väntade på Elias. Vad man inte visste då var att 1,5 år senare kom Oliver. De två är det bästa som hänt. Ibland fattar jag inte hur jag har orkat bara. Det har varit j-t tufft emellanåt men det är ju de ljusa stunderna som gett mig energi.
Nu är mammaledigheten över och allvaret börjar imorgon då det är min första arbetsdag. Jag ser fram emot det enormt mycket. Fredrik ska skola in Oliver, hoppas det går bra. Sen börjat vårt "nya" liv med andra rutiner, långa arbetsdagar och långa dagar för barnen på dagis. När ska man städa, tvätta, handla, umgås, vila??? Ja ja...man kommer nog in i det så småningom. det är ju såhär det ser ut för de flesta, eller hur?


Överst är jag och Elias, underst med Oliver







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar