fredag 24 september 2010

Virus hos gossarna

Herregud, vilka dagar det har varit med dessa sjuka gossar. Hög feber, utslag, och ont i halsen. Elias hade så hög feber under en dag och natt att jag var riktigt orolig och satt hos honom på natten tills alvedonen verkade. Nätterna har varit katastrof. Satt i förmiddags och längtade tills det skulle bli kväll igen så vi kunde lägga dem så jag själv fick gå och sova.
Så kom eftermiddagen och bägge två började piggna till. Elias var jättego mot Oliver och de lekte för fullt. Så nu hoppas jag att det värsta är över (för denna gången i alla fall)



Skönt att få lite hjälp med tvätten! Jag hörde honom ropa från tvättstugan och när jag kom ut sa han Bööö.....och skrattade nöjt.



Det var väldigt tyst en stund vid soffan och när vi kom dit hade Oliver hittat Elias festis som han gladeligen druckit upp, utan sugrör och inte en enda droppe kom till spillo. Snacka om att han var nöjd och lycklig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar