tisdag 3 augusti 2010

Folkets park

Idag har vi varit i Folkets park tillsammans med Mormor Maggan och Julius. Oliver satt nöjd i vagnen och tyckte det var spännande med allt folk och alla karuseller, djuren var också väldigt skoj att se. En härlig dag med glada barn!
Stackars Julius, försökte verkligen få med Elias i karusellerna men han ville inte. Men det var populärt när han föreslog att vi skulle gå till lekplatsen istället.
Här har jag tvingat in honom i en karusell, och själv fick jag gå på andra sidan rälsen så tåget gick runt mig, det var kul, tyckte Elias. Själv kände jag mig lite fånig men Elias var nöjd och jag fick dra ut honom när turen väl var slut för han ville ju åka mer såklart. Denna unge hahaha.

En mjukglass
fick det bli i pausen, och det var gott....syns eller?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar